Μια φωτογραφία με τον σύζυγό της, Βασίλη Κικίλια ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram η Τζένη Μπαλατσινού, στέλνοντας ευχές για Καλή Ανάσταση και καλό μήνα σε όλους.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συγκεκριμένα η Τζένη Μπαλατσινού έγραψε χαρακτηριστικά:
“Καλό μήνα! Εύχομαι σύντομα να αγκαλιάζουμε και να φιλάμε τους ανθρώπους που αγαπάμε και να μην ανταλλάσσουμε τις ευχές μας μέσω zoom. Σήμερα ας πούμε συγγνώμη εκεί που χρειάζεται και ας κάνουμε ειρήνη με το μέσα μας. Καλή Ανάσταση σε όλους και σε όλες”.
Πηγή: real.gr









