O Αιγύπτιος επιθετικός επανήλθε με ανάρτηση στα social media όπου ανέβασε φωτογραφία τη στιγμή της αποβολής του στο ντέρμπι με τον Άρη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Αρνητικός πρωταγωνιστής του ντέρμπι με τον Άρη ήταν ο επιθετικός του ΠΑΟΚ Αμρ Ουάρντα, αφού με δύο κίτρινες κάρτες μέσα σε 15 λεπτά άφησε με δέκα παίκτες την ομάδα του ενώ βρισκόταν υπό πίεση από τους Κίτρινους.
Μάλιστα δεν έλειψαν τα νεύρα μετά την αποβολή του, ωστόσο πριν λίγο ο Αιγύπτιος επιθετικός επανήλθε με ανάρτηση στα social media όπου ανέβασε φωτογραφία τη στιγμή της αποβολής του συνοδεύοντας την από τη φράση πως η Θεσσαλονίκη έχει μία ομάδα.
Πηγή: voria.gr









