Ασθενής με φυματίωση το έσκασε από το νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης όπου νοσηλευόταν και έκτοτε βρίσκονται σε εξέλιξη έρευνες για τον εντοπισμό του.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Για την υπόθεση ενημερώθηκε τη Δευτέρα η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και δια του προϊσταμένου της δόθηκε εντολή στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα να σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του για παραβίαση των μέτρων για την αποφυγή μολυσματικών ασθενειών.
Σύμφωνα με εισαγγελικές πηγές πρόκειται για αλλοδαπό με διαγνωσμένη φυματίωση. Λεπτομέρειες για τον τρόπο που έφυγε από το νοσηλευτικό ίδρυμα δεν έχουν γίνει γνωστές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ








