«Ξεχειλίζει» η οργή του επιχειρηματικού κόσμου στην Θεσσαλονίκη με την απόφαση να μην ανοίξουν τα καταστήματα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στην Τούμπα πραγματοποιείται διαμαρτυρία από καταστηματάρχες οι οποίοι έχουν βγει στον δρόμο με πλακάτ και πανό.
Σημειώνεται πως χθες, πρώτη μέρα που κανονικά θα λειτουργούσε το λιανεμπόριο, υπήρξε αντίστοιχη διαμαρτυρία με ανοιχτά μαγαζιά στην Πολίχνη.
Πηγή: thessnews.gr










