Σειρά είχε χθες το λιμάνι της Ν. Ποτίδαιας, από τον Θερμαϊκό κόλπο, όπου ο Δήμος και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα οργάνωσαν την ανέλκυση παλιών και βυθισμένων βαρκών, που εγκαταλείφθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Επί τόπου βρέθηκαν ο Δήμαρχος, Μ. Καρράς, ο Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, Φώτης Τσιρούδας και Παύλος Κιλήτσος αντίστοιχα, καθώς και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Βασίλης Κιοσσές.



















