Παρέμβαση μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook έκανε ο Πρόεδρος της “Ελληνικής Λύσης” κ. Κυριάκος Βελόπουλος, σχετικά με το θέμα των εμβολιασμών που αφορά το Άγιον Όρος.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο κ. Βελόπουλος στην ανάρτησή του, μεταξύ άλλων αναφέρει “Στο Άγιον Όρος γίνεται χαμός, εκβιάζουν μοναχούς για να εμβολιαστούν θέλουν δεν θέλουν”.
Επίσης ο Πρόεδρος της “Ελληνικής Λύσης” τονίζει ότι το θέμα θα το φέρει στην Βουλή, λέγοντας ότι δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο και γι΄ αυτό θα τους τσακίσουμε.
Πηγή: romfea.gr, parapolitika.gr









