Να τσικνίσει με τους φίλους του θέλησε ένας 24χρονος χθες στη Θεσσαλονίκη διοργανώνοντας «μάζωξη» σε σπίτι παρά την απαγόρευση λόγω κορωνοϊού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το περιστατικό έγινε στην Τούμπα με την αστυνομία να συλλαμβάνει χθες το απόγευμα τον νεαρό ως διοργανωτή της συνάθροισης.
Στον 24χρονο επιβλήθηκε πρόστιμο 3.000 ευρώ ενώ στους πέντε καλεσμένους επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ στον καθ’ ένα.








