Ο Δήμος Σιθωνίας ανακοινώνει ότι με απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Χαλκιδικής, αναστέλλεται η λειτουργία του Γυμνασίου Αγίου Νικολάου, λόγω επιβεβαιωμένων κρουσμάτων COVID-19, έως και 26-02-2021.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Δείτε την απόφαση.









