Από τον Δήμο Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι αύριο, Τετάρτη 17/2/2021, τα σχολεία στις Δημοτικές Ενότητες Πολυγύρου, Ανθεμούντα και Ζερβοχωρίων θα ξεκινήσουν μαθήματα στις 9.00 λόγω του πρωινού παγετού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Τα σχολεία στην Ορμύλια, Μεταμόρφωση, Καλύβες και Όλυνθο θα ξεκινήσουν τα μαθήματά τους κανονικά.
Το νηπιαγωγείο Παλαιόχωρας θα παραμείνει κλειστό λόγω τεχνικού προβλήματος.








