Από τον Δήμο Πολυγύρου ανακοινώνεται πως τα σχολεία όλων των βαθμίδων στον Δήμο Πολυγύρου δεν θα λειτουργήσουν τη Δευτέρα 15 και την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021 λόγω της κακοκαιρίας και του αναμενόμενου παγετού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Μετά από επικοινωνία με τις διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης ανακοινώνεται ότι τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν μέσω τηλεκπαίδευσης.








