Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Κασσάνδρας υπήρξε θετικό κρούσμα COVID-19 στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο δήμος προχώρησε σε απολύμανση όλου του σχολικού συγκροτήματος και από αύριο θα συνεχίσει τη λειτουργία του κανονικά.











