Την απογοήτευσή του εξέφρασε γι΄ ακόμη μια φορά ο Καθηγητής Γενετικής στην Ιατρική Σχολή της Γενεύης κ. Δερμιτζάκης, σχετικά με το άνοιγμα των Ιερών Ναών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Με απογοητεύει ότι άνοιξαν άλλες δραστηριότητες όπως η εκκλησία πριν από τα σχολεία» – τόνισε μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο κ. Δερμιτζάκης.
Ο Καθηγητής μίλησε και για το πως λαμβάνουν οι πιστοί την Θεία Κοινωνία στην Ελβετία, λέγοντας ότι η λαβίδα ποτέ δεν ακουμπάει το στόμα του πιστού.
Με τις δηλώσεις του κ. Δερμιτζάκη τίθενται εύλογα ερωτήματα: Πως κοινωνούν οι πιστοί; Έχει αλλάξει ο τρόπος της Θείας Κοινωνίας στην Ι.Μ. Ελβετίας;
Πηγή: romfea.gr








