Τη δυνατότητα να υποβληθούν σε τεστ για τον κορωνοϊό εξασφάλισε ο Δήμος Σιθωνίας σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για εκπαιδευτικούς και οποιονδήποτε πολίτη επιθυμεί, την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021, από τις 10.00 το πρωί έως τις 2.00 μετά το μεσημέρι, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Δημαρχείο στη Νικήτη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Κατά την προσέλευσή τους οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να τηρούν τα μέτρα προστασίας κατά του COVID-19 (χρήση μάσκας, αποστάσεις) και να γνωστοποιήσουν στο συνεργείο του ΕΟΔΥ τον ΑΜΚΑ και το τηλέφωνό τους.








