Ξεκίνησαν σήμερα οι πρώτοι εμβολιασμοί στις Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων, ενώ από το πρωί έχουν αρχίσει και οι εμβολιασμοί υγειονομικών σε νοσοκομεία της περιφέρειας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι Κινητές Ομάδες Υγείας μετέβησαν σήμερα σε γηροκομείο προκειμένου να εμβολιαστούν οι ηλικιωμένοι που διαμένουν σε αυτό ενώ το «παρών» έδωσε κι ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας.
Πρώτη έκανε το εμβόλιο η 95χρονη κ. Δέσποινα, όπως σημειώνεται στην επίσημη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας στο Facebook.









