Σε πείσμα των καιρών και παρά την πανδημίας τα μέλη της Δημοτικής Φιλαρμονικής Σιθωνίας κράτησαν την παράδοση των ημερών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το πρωί της Τετάρτης το μουσικό σύνολο παιάνισε τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς στη Νικήτη Χαλκιδικής και συγκεκριμένα στην κεντρική πλατεία της έδρας του Δήμου Σιθωνίας και στους γύρω κεντρικούς δρόμους.
Κοντά στα μέλη της Φιλαρμονικής βρέθηκε ο Δήμαρχος, Κυπαρίσσης Ντέμπλας, ο οποίος ευχήθηκε στα μέλη της Φιλαρμονικής, όπως και αρκετά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η μουσική δράση πραγματοποιήθηκε με την τήρηση όλων των μέτρων αποφυγής της διασποράς του Covid-19.
Πηγή: thesstoday.gr










