Ο Δήμος Κασσάνδρας μετά από πρόταση της Δημάρχου Αναστασίας Χαλκιά, συμβάλλει στην εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του Covid-19 και ενισχύει το σύστημα υγείας, προσφέροντας στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής έναν θάλαμο αρνητικής πίεσης (κάψουλα) απομόνωσης ασθενών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η κάψουλα αποτρέπει τη μετάδοση του ιού από τον ασθενή στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, λειτουργώντας σε συνθήκες αρνητικής πίεσης.
“Στις δύσκολες μέρες που διανύουμε, η κοινωνική προσφορά αποτελεί σπουδαία πράξη στήριξης των συνανθρώπων μας” δήλωσε η Δήμαρχος Αναστασία Χαλκιά.








