Με ευχές μικρών παιδιών στολίστηκε για τις γιορτές το κτίριο της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ανάμεσά τους και η ευχή της Ανθής, μαθήτρια Β λυκείου από τον Πολύγυρο Χαλκιδικής.
Σε ανάρτησή του στα social media, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, έγραψε: «Ευχαριστώ τον Δημήτρη, την Ανθή, τον Γιώργο, τη Μαγδαληνή, τον Παρασκευά, την Κατερίνα και την Αγγέλα από τη Θεσσαλονίκη, τον Πολύγυρο, τα Γιαννιτσά, το Πολύκαστρο, τη Βέροια, το Σιδηρόκαστρο και τη Λεπτοκαρυά για τις όμορφες ευχές τους που κοσμούν πλέον το κτήριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».











