Πρόστιμο 10.000 ευρώ επιβλήθηκε σε 39χρονο ιδιοκτήτη καφετέριας στην Τούμπα, που πιάστηκε να λειτουργεί την επιχείρησή του παράνομα για δεύτερη φορά.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο 39χρονος συνελήφθη για παράβαση των κανόνων λειτουργίας καταστημάτων στο πλαίσιο των μέτρων για τον κορονοϊό ενώ επιβλήθηκε και η αναστολή λειτουργίας του καταστήματος για 30 ημέρες.
Ειδικότερα, αστυνομικοί αντιλήφθηκαν λίγο πριν τις 22:00 το βράδυ της Κυριακή ότι το κατάστημα λειτουργούσε και εντός της καφετέριας υπήρχαν πέντε πελάτες. Σε κάθε έναν από τους θαμώνες επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ.
Πηγή: reader.gr








