Οι εικόνες από το κέντρο της Αθήνας, το απόγευμα του Σαββάτου (19.02.2020), δεν θυμίζουν σε τίποτα lockdown.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Παρά τα αυστηρά μέτρα που είναι σε ισχύ εδώ και περίπου ενάμιση μήνα για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, το Σύνταγμα πλημμύρισε από κόσμο που έκανε βόλτα για να δει τον χριστουγεννιάτικο στολισμό, ενώ άλλοι πήγαιναν στα καταστήματα της Ερμού για να παραλάβουν με το click away τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει.
Πηγή: newsit.gr










