Συγκινητικές είναι οι εικόνες από το κέντρο υγείας της Γουμένισσας του Κιλκίς, όπου 93χρονη βγήκε νικήτρια από τη μάχη με τον κορωνοϊό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η κα Μαρία νοσηλεύτηκε για 17 μέρες στο κέντρο υγείας, καθώς οι γιατροί μάταια προσπαθούσαν να την πείσουν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο του Κιλκίς για να νοσηλευτεί.
Η 93χρονη δεν ήθελε να στερήσει το κρεβάτι από κάποιον άλλο νεότερο ασθενή.
Πλέον, βρίσκεται στο σπίτι της και χαίρει άκρας υγείας.
Πηγή: thesstoday.gr








