Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ, το οποίο θα επιδοτεί τη δημιουργία e-shop για τα καταστήματα λιανικής πώλησης, αναμένεται στο τέλος της χρονιάς με προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ.
Αυτό ανέφερε στον ΣΚΑΙ, ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης. Το πρόγραμμα, όπως εξήγησε ο υφυπουργός θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και θα αφορά αποκλειστικά στο λιανεμπόριο, καθώς οι υπηρεσίες καλύπτονται από υφιστάμενη δράση. Ο ίδιος υπενθύμισε, σε ό,τι αφορά στις υπηρεσίες, ότι πρόκειται για τη δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων», στην οποία μπορούν να υποβάλλονται αιτήσεις χρηματοδότησης έως την 31η Ιανουαρίου 2021.
Με το νέο πρόγραμμα, το μέγιστο ποσό επιχορήγησης μιας λιανεμπορικής επιχείρησης, για όλη τη δαπάνη θα φτάνει μέχρι τα 5.000 ευρώ και το συνολικό κονδύλι που θα διατεθεί γι’ αυτή τη δράση θα είναι 80 εκατ. ευρώ, με δυνατότητα να αυξηθεί μελλοντικά.
Οι επιχειρήσεις χρειάζονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κορυφαία εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων της Χαλκιδικής zero web & graphics ακόμα και πριν την κρίση του κορωνοϊού η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ήταν απαραίτητη για μια επιχείρηση.
“Εάν επιθυμείτε να έχετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όχι μόνο στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά, τότε δεν υπάρχει άλλος τρόπος από αυτό: Το κατάστημά σας πρέπει να μεταφερθεί στο διαδίκτυο!”
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να προσελκύσετε έναν τεράστιο αριθμό πελατών – καθώς δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί στο διαδίκτυο – να μειώσετε το πάγιο κόστος σας και να προσφέρετε στους πελάτες σας μια μοναδική εμπειρία.
Ειδικά σήμερα, μετά από όλα αυτά τα μέτρα, η κατανάλωτική συμπεριφορά του κόσμου δεν είναι πλέον η ίδια. Ως εκ τούτου, αντί οι επιχειρήσεις να ξοδεύουν χρόνο και χρήμα σε μεθόδους που είναι ελάχιστα αποτελεσματικές ή ακόμα και αναποτελεσματικές, επενδύουν στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο δεν θα αφορά μόνο την ανάγκη των πελατών τους για γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση αλλά και τους στόχους της εταιρείας.