Όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Πολυγύρου λειτουργούν σε πλήρες ωράριο και παρέχουν πληροφορίες τηλεφωνικά. Θα δέχονται αιτήσεις και δικαιολογητικά πολιτών με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, φαξ, ταχυδρομείο ή κούριερ.
Οι πολίτες ενημερώνονται για την ημέρα παραλαβής του πιστοποιητικού ή άλλου εγγράφου που έχουν αιτηθεί και προσέρχονται με την ταυτότητά τους σε συγκεκριμένη ώρα για την παραλαβή, με στόχο τον περιορισμό της φυσικής παρουσίας και ταυτόχρονης αναμονής στους χώρους του Δημαρχείου, στις εξωτερικές υπηρεσίες και στα δημοτικά καταστήματα.
Οι προϊστάμενοι των Τμημάτων και οι αναπληρωτές τους κρίνουν το κατεπείγον ενός αιτήματος, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο πολίτης με αυτοπρόσωπη παρουσία, πάντα μετά από τηλεφωνική συνεννόηση.
Όσοι επιθυμούν να τακτοποιήσουν τους λογαριασμούς τους ή τις δόσεις της ρύθμισής τους προς το Δήμο Πολυγύρου, ενημερώνουμε ότι, για να αποφευχθεί η αυτοπρόσωπη παρουσία τους, προτείνεται να το πράξουν με τραπεζική κατάθεση ή ηλεκτρονική πληρωμή, αναγράφοντας το ονοματεπώνυμο, το ΑΦΜ και την αιτιολογία κατάθεσης.
Οι δε οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου, εντέλλονται όπως κατά την είσπραξη των οφειλών στο Δήμο Πολυγύρου εφαρμόσουν την ΠΟΛ 1062/26-5-2016.
Σύμφωνα με την ανωτέρω είναι υποχρεωτική η καταβολή οφειλών άνω των 100 ευρώ με επιταγές ή με τη χρήση χρεωστικών πιστωτικών καρτών, εφόσον το προς καταβολή – ανά ημέρα – ποσό υπερβαίνει συνολικά τα 100 ευρώ. Συνεπώς η είσπραξη με μετρητά δύναται να ανέλθει έως το ανωτέρω ποσό.
Τα ανωτέρω ισχύουν δυνάμει της παρ. 1 του άρθρου 167 περί είσπραξης εσόδων του Ν. 3463/2006 (κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων).
Τέλος, σύμφωνα πάντα με την εγκ.ΥΠ.ΕΣ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ.21190/13.11.2020, «η εξυπηρέτηση των πολιτών δεν τίθεται στη διακριτική ευχέρεια των υπαλλήλων του δημοσίου αλλά αποτελεί βασική προτεραιότητα και υποχρέωσή τους».