Την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020 κινητή ομάδα αιμοληψίας από το Νοσοκομείο Πολυγύρου, όπου διατηρείται τράπεζα αίματος στο όνομα της ενορίας Κασσάνδρας, θα βρίσκεται από το πρωί στις 9 π.μ. έως το μεσημέρι στη 1 μ.μ. στο ΚΕΠ Κασσάνδρειας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Η ανάγκη για προσφορά αίματος στο Νοσοκομείο Πολυγύρου, ειδικά αυτή την περίοδο που το σύστημα υγείας δοκιμάζεται, είναι ακόμα μεγαλύτερη και καλούμε τους εθελοντές να μην αμελήσουν στην περίοδο του lockdown την σπουδαία αυτή πράξη αγάπης και αλληλεγγύης.”, αναφέρει η επιτροπή αιμοδοσίας.








