Επέστρεψε στα καθήκοντά του ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιερισσού κ. Θεόκλητος μετά την δοκιμασία ενός μήνα με την υγεία λόγω του κορωνοϊού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε ο Σεβασμιώτατος ευχαριστεί πρώτα τον Κύριο που επέτρεψε αυτή την παιδαγωγική δοκιμασία, τους ιατρούς, το Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ καθώς και όσους στάθηκαν στο πλευρό του.
“Ναι στη μάσκα! Όχι στον συνωστισμό! Ναι στις υποδείξεις των ειδικών! Άφοβα, αλλά τηρώντας τα μέτρα αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού στην προσέλευση στη Θεία Κοινωνία”, υπογραμμίζει κλείνοντας ο κ. Θεόκλητος.
Δείτε εδώ ολόκληρη την εγκύκλιο.
Πηγή: romfea.gr








