Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Καλλικράτειας στο σχολείο βρέθηκε και δεύτερη εκπαιδευτικός θετική στον covid-19.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Πρόκειται για την δασκάλα του Ε2, η οποία ευτυχώς είναι ασυμπτωματική. Φυσικά το τμήμα θα κλείσει για 14 ημέρες και θα ακολουθήσει την διαδικασία της τηλεκπαίδευσης που ακολούθησε και το Ε1.
Αναμένουμε ενημέρωση για το αν θα κλείσουν όλα τα τμήματα.”, αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.








