Ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας μεταβαίνει το πρωί της Δευτέρας στη Θεσσαλονίκη, όπου θα επισκεφθεί διαδοχικά το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ και το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης “Γ. Γεννηματάς”.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Μετά την επίσκεψή του στο ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ, ο Υπουργός Υγείας θα κάνει δηλώσεις προς τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Η ενημέρωση των εκπροσώπων των κοινοβουλευτικών κομμάτων, θα πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Υγείας στις 17:00.








