Φοράμε τις μάσκες μας, πλένουμε τα χέρια μας και κρατάμε τις αποστάσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, δήλωσε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας προσερχόμενος στη Βουλή όπου συζητείται το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υγείας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Όταν σε εξωτερικούς χώρους δεν μπορούμε να κρατήσουμε τις αποστάσεις, φοράμε και εκεί μάσκες, πρόσθεσε .
“Δεν καταλαβαίνω, χρειάζεται ειδική διάταξη, νόμοι, πρόστιμα και ποινές για να κάνουμε το προφανές και να σώσουμε ανθρώπινες ζωές; Είναι θέμα φιλότιμου και ατομικής προσπάθειας, έτσι ώστε να τα καταφέρουμε τόσο καλά όπως τα έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα”, κατέληξε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ








