Τα σουτ των Bulls εναντίoν των Pistons, στο τελευταίο δευτερόλεπτο δεν γινόταν να μπουν.
Το NBA Jam παραμένει ένα από τα πιο αγαπητά video games με θέμα το μπάσκετ, 27 χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία σε arcade. Αν υποστηρίζατε μία από τις δύο αντίπαλες πλευρές Chicago Bulls/Detroit Pistons στα 90s, ενδέχεται η αγάπη σας να μην διήρκησε τόσο πολύ καθώς η ζυγαριά έγερνε περισσότερο προς την μία πλευρά και δεν ήταν οι τότε πρωταθλητές.
Ο lead designer Mark Turmell, παραδέχθηκε μετά από όλα αυτά τα χρόνια, ότι η προσωπική του προτίμηση αποτυπώθηκε στο παιχνίδι. Στο παρακάτω βίντεο και περίπου στο 19:40 ο Turmell παραδέχεται ότι ήταν μεγάλος υποστηρικτής των Pistons καθώς είχε μεγαλώσει στο Michigan και ότι είχε ‘φυτέψει’ έναν κώδικα στο παιχνίδι για να πάρει την εκδίκηση του από τους Chicago Bulls και τους υποστηρικτές τους.
Ο Turmell αναφέρει ότι εισήγαγε τον “special” κώδικα που δεν επέτρεπε στους Bulls να σκοράρουν σουτ στο τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα εναντίον των Pistons, κάτι που σημαίνει ότι αν σουτάρατε λίγο πριν χτυπήσει το καμπανάκι για να σκοράρετε ή για να προηγηθείτε, το σουτ δεν γινόταν να μπει, ανεξαρτήτως των στατιστικών που είχαν οι παίκτες των Bulls.
Επειδή τα match στο NBA Jam έτειναν να έχουν κοντινά σκορ, δεν υπάρχει αμφιβολία για το ότι πολλά σουτ πήγαν χαμένα και ακόμα τόσα match χάριν στον κρυφό κώδικα του Turmell. Από την άλλη μεριά, οι Chicago Bulls κατάφεραν να πάρουν έξι πρωταθλήματα την δεκαετία των 90s, οπότε ήταν λογικό ένας φανατικός υποστηρικτής των Pistons να προσπαθήσει να πάρει το αίμα του πίσω.
πηγή: gameworld.gr