Από νωρίς το απόγευμα οι Θεσσαλονικείς απολαμβάνουν τη βόλτα τους στη Νέα Παραλία.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Με σύμμαχο τον καλό καιρό ο κόσμος βγήκε έξω και κάνει βόλτα στη Νέα Παραλία με τους μουσικούς του δρόμου να δίνουν μία πιο ευχάριστη νότα.
Πολλοί είναι αυτοί που θέλησαν να δροσιστούν και περιμένουν στην ουρά στα γυάλινα περίπτερα για ένα δροσιστικό κοκτέιλ ή καφέ.
Να σημειωθεί ότι την επόμενη εβδομάδα ο υδράργυρος θα είναι αρκετά ανεβασμένος.
Πηγή: thesstoday.gr











