Την Κυριακή 10/5, στις 18.00 το απόγευμα, Η “Πρωτοβουλία μουσικών-καλλιτεχνών” διοργάνωσε καλλιτεχνικό δρώμενο-διαμαρτυρία στις ομπρέλες στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σκοπός τους, να ενημερώσουν τον κόσμο της πόλης και να διαμαρτυρηθούν για την πολιτική της κυβέρνησης που αδιαφορεί για τα δικαιώματα των καλλιτεχνών.
Οι καλλιτέχνες έφεραν τα μουσικά τους όργανα και έπαιζαν μουσική, ενώ τήρησαν τις απαραίτητες αποστάσεις.
Πηγή φώτο – βίντεο: thesstoday.gr











