Συνεχίζεται η προσπάθεια συγκέντρωσης απαραίτητων υλικών προστασίας (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά, οινόπνευμα, χλωρίνη) για το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής από τον Δήμο Πολυγύρου και την Ένωση Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων του νομού Χαλκιδικής.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το σημείο συγκέντρωσης είναι το “broken cup” στον Πολύγυρο.
Την Δευτέρα 6 Απριλίου 2020 θα γίνει η παράδοση των υλικών στο Νοσοκομείο Πολυγύρου.
“Στηρίζουμε και διαδίδουμε γιατί “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ”.”









