Η κα. Μαρία Κουκουβίνου, προϊσταμένη του τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής, ευχαριστεί θερμά την κα. Μαρία Σφυρή, Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Πολυγύρου, η οποία τελείως “αθόρυβα” σήμερα, άφησε ένα πακέτο βοήθειας για το προσωπικό του τμήματος της Αιμοδοσίας (Αντισηπτικά και μάσκες).
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Εγώ προσωπικά αλλά και το προσωπικό της Αιμοδοσίας σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή υγεία σε όλους σας.”, δήλωσε η κα. Κουκουβίνου.









