Μετά την Αλεξανδρούπολη και τον θάνατο του 46χρονου, άλλοι δύο θάνατοι καταγράφηκαν στην Ελλάδα. Κατέληξε στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ άνδρας. Είναι 62χρονος και γιος του 90χρονου, του πρώτου νεκρού από το χωριό Δαμασκηνιά. Είχε το καφενείο στο χωριό. Σύμφωνα με πληροφορίες νοσηλεύεται και η σύζυγός του και η μητέρα του.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στον Ευαγγελισμό έχασε τη ζωή του το πρωί άνδρας 70 ετών από κορωνοϊό με υποκείμενα νοσήματα. Ήταν κάτοικος Γλυφάδας και σύμφωνα με πληροφορίες, συμπτώματα κορωνοϊού έχει εμφανίσει και η σύζυγός του.
Πηγή: skai.gr








