Ο δήμος Πολυγύρου παρακαλεί τους πολίτες να προσέρχονται στο δημαρχείο μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις και αφού πρώτα έχουν εξαντλήσει κάθε άλλο πρόσφορο μέσο, e-mail, fax, τηλέφωνο, τα οποία λειτουργούν κανονικά για όλες τις υπηρεσίες.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Αν παρόλα αυτά χρειαστεί να μεταβούν στο δημαρχείο, το οποίο έχει απολυμανθεί το Σαββατοκύριακο, η είσοδος στο χώρο θα επιτρέπεται σε περιορισμένο αριθμό ατόμων κάθε φορά.
Υπενθυμίζεται ότι οι λογαριασμοί νερού είναι εφικτό να πληρώνονται και ηλεκτρονικά.








