• Αρχική Σελίδα
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

3000 ερωτήματα, παράπονα και καταγγελίες το 2019 στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

admin Από admin
24 Ιανουαρίου, 2020
Σε Ελλάδα
1
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Από πολίτες που δεν είναι μέλη του προήλθε περίπου το 60% των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, που δέχτηκε το 2019 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τον φορέα να απευθύνει νέα έκκληση προς τους καταναλωτές να εγγραφούν σε αυτόν, δίνοντάς του έτσι περισσότερη δύναμη, για να επιλύει προβλήματα και να τους συμβουλεύει. “ Από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το Κέντρο όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη του”, επισημαίνεται χαρακτηριστικά σε σημερινή σχετική ανακοίνωση.

Αναλυτικότερα, εντός του 2019 το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε 675 καταγγελίες, 507 παράπονα και 1.719 ερωτήματα και με τη συνδρομή του οι καταναλωτές- μέλη του ωφελήθηκαν με το συνολικό ποσό των 128.212,84 ευρώ. Μεταξύ άλλων, ποσοστό 36,81% (1.068) των ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών που έγιναν στο ΚΕΠΚΑ το 2019, αφορούσαν σε υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος, 11,69% (339) σε ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις, 8,48% (246) σε πωλήσεις από απόσταση/εκτός εμπορικού καταστήματος και 7,03% (204) σε ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

Όπως επισημαίνει το ΚΕΠΚΑ στην ανακοίνωσή του, το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές και 36 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της πολιτείας ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για 51 καταγγελίες δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται και το 2020, επισημαίνει το ΚΕΠΚΑ.

Από χρέη που διαγράφηκαν, τα 43.747,27 ευρώ αφορούσαν σε διαγραφές χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου, τα 24.009,18 ευρώ σε επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών, τα 12.855,21 ευρώ σε αποζημιώσεις από ασφαλιστικές υπηρεσίες, τα 10.925,85 ευρώ σε αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα,, τα 10.528,68 ευρώ αποζημιώσεις από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, τα 7.698,99 ευρώ σε ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, τα 7.107,45 ευρώ σε ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από απόσταση, τα 6.147,69 ευρώ σε αποζημιώσεις από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, τα 1.950,00 ευρώ σε αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες, τα 1.454,52 ευρώ σε αποζημιώσεις από ελεύθερους επαγγελματίες, τα 1.188,00 ευρώ σε αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες – ΟΤΑ και τα 600 ευρώ σε πιστροφές προκαταβολών.

“Στα χρηματικά ποσά που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβηση του Κέντρου, προστίθενται και περίπου 3 εκατ. ευρώ, που αφορούν το «χαράτσι» της Χαλκιδικής για 55.000 οικογένειες – κατόχους β’ κατοικίας στον νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ” υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του Κέντρου.

Προηγούμενο

Τώρα: Έπεσαν κυβερνητικές ιστοσελίδες (φώτο)

Επόμενο

Θεσσαλονίκη: Δωρεάν ξεναγήσεις για την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων

ΣχετικάΆρθρα

Featured

Κ. Μάλαμα : Χωρίς θέρμανση το Κέντρο Υγείας Νέας Καλλικράτειας -Υγειονομικό προσωπικό κι ασθενείς παγώνουν

26 Ιανουαρίου, 2021
Κόσμος

Στα «λευκά» η Βρετανία από τα χιόνια- «Περπατήστε σαν πιγκουίνοι» συμβουλεύει το NHS (φώτο)

26 Ιανουαρίου, 2021
Κοινωνία

Χρυσοστόμου: Όταν ήμουν 16 ετών, με είχε παρενοχλήσει ένας «κύριος» του θεάτρου (audio)

26 Ιανουαρίου, 2021
Επόμενο

Θεσσαλονίκη: Δωρεάν ξεναγήσεις για την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων

ΕΟΔΥ για τον κοροναϊό: Είμαστε χώρα χαμηλότερου κινδύνου

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Ακολουθήστε μας

  • 4.7k Fans
  • 680 Followers
  • 380 Followers
halkidiki all
Ακουστικά Κέντρα Κασάπογλου Χαλκιδική
zero web & graphics
coronavirus

Προτεινόμενα

Featured

Κ. Μάλαμα : Χωρίς θέρμανση το Κέντρο Υγείας Νέας Καλλικράτειας -Υγειονομικό προσωπικό κι ασθενείς παγώνουν

26 Ιανουαρίου, 2021
Featured

Κοπή πρωτοχρονιατικης πίτας Δ.Σ. Κ.Ε.Δ.Η.Π.Ο. (φώτο)

26 Ιανουαρίου, 2021
Featured

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Επιστρέφει το κτήριο του ΤΕΙ Μουδανιών στον Δήμο Νέας Προποντίδας!

26 Ιανουαρίου, 2021
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

*Κάνοντας εγραφή στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης που μπορείτε να βρείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.