Ποιος μπορεί να πει κάτι σ΄ αυτό το δύσμοιρο παιδί που κοιτά με απορία την ανθρωπινή βαρβαρότητα να του κλείνει τον δρόμο και να μην μπορεί να κάνει χριστουγεννιάτικα έστω μια μικρή βόλτα στους δρόμους της πόλης. Ποιος φταίει για αυτήν την άθλια κατάσταση;
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το μνημόνιο, το πολιτικό μας σύστημα, οι κακοί Γερμανοί, αυτοί που μας ψεκάζουν, η τουρκοκρατία, ο άγνωστος άλλος, ή ο τρισάθλιος χαρακτήρας του μέσου Έλληνα, η μόνη πραγματική αιτία που φτάσαμε σ΄ αυτό το χάλι ως χώρα και ως έθνος.
ΠΗΓΗ: www.o-klooun.com






