
Χαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Βρε κουτά, κάνατε πράξεις με το κομπιουτεράκι για τον νέο τέλος στα ακίνητα μέσω ΔΕΗ και ευχόσασταν να σας βγεί ο λογαριασμός με 2 άντε 3 ευρώ το μέτρο;;;;;;
Χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχ
Μόλις προχθές ανακοίνωσαν 0.5 έως 10 ευρώ ανά μέτρο, σήμερα κατέληξε 0.5 (για ελάχιστους) έως 20!!!!!!!!
Και το κερασάκι: Οι άνεργοι θα πληρώσουν, αλλά όχι η εκκλησία!!!
Συνενοχή, σιωπή, τάξη, ασφάλεια…





