Μήνυμα διαμαρτυρίας των μαθητών του Λυκείου και του Γυμνασίου της Ιερισσού για τους αδικοχαμένους φοιτητές μας στα Τέμπη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Πάρε με όταν φτάσεις». Μία φράση συνηθισμένη από τα χείλη γονιών και συντρόφων, που όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας έχουμε ακούσει. Άλλοτε, το τηλέφωνο θα χτυπήσει, «είμαι καλά έφτασα», κι άλλες φορές θα ξεχαστείς, η κλήση δεν θα γίνει ποτέ, αλλά η αγκαλιά της επιστροφής θα αφήσει πίσω κάθε αγωνία.
Δεν έγινε, όμως, το ίδιο στο φονικό Intercity…
Δεκάδες κλήσεις δεν απαντήθηκαν, δεκάδες κινητά συνέχισαν να χτυπούν μετά τις «23.25» το βράδυ της Τρίτης. Η απάντηση «καλά είμαι, έφτασα» δεν ακούστηκε ποτέ από την άλλη γραμμή.








