Με μπουφάν του Ολυμπιακού ο Γιώργος Τσαλίκης έξω από το «Γ. Καραϊσκάκης» έκανε μια στάση για να πουλήσει «βρώμικο».
Την αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον Άρη παρακολούθησε ο Γιώργος Τσαλίκης. Ο τραγουδιστής δεν περιορίστηκε μόνο σε ρόλο θεατή, αλλά βρήκε την ευκαιρία να πιάσει δουλειά έξω από το «Γ. Καραϊσκάκης».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο ίδιος ανέβασε ένα βίντεο στον λογαριασμό του στο Instagram, στο οποίο πουλούσε «βρώμικο» σε καντίνα έξω από το γήπεδο, φορώντας μάλιστα και μπουφάν του Ολυμπιακού.
«Έλα παιδιά ξεκινάει ο αγώνας! Δεν παχαίνει, ομορφαίνει! Έλα, έλα!», ακούγεται να λέει στο βίντεο. «Οι Κυριακές μας», έγραψε στην ανάρτησή του.
Πηγή: gazzetta.gr








