Χαλκιδική: Δύο 15χρονοι έκλεψαν μοτοσικλέτα από αυλή σπιτιού

φώτο αρχείου

Από το Αστυνομικό Τμήμα Καλλικράτειας σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ανήλικων ημεδαπών, καθώς όπως προέκυψε από την έρευνα, το βράδυ της 6ης Ιουλίου 2022 αφαίρεσαν από κοινού μέσα από αυλή οικίας μία μοτοσικλέτα, αξίας 1.000 ευρώ, σύμφωνα με δήλωση της παθούσας.

Η κλεμμένη μοτοσικλέτα βρέθηκε στην κατοχή του ενός ανήλικου και αποδόθηκε στη νόμιμη κάτοχό της .

Exit mobile version