Στις 26 Μαρτίου 2022 θα πραγματοποιηθεί μουσικό-χορευτικό αντάμωμα για να τιμηθούν οι τοπικοί αμπελουργοί και οινοποιοί του Δήμου Αριστοτέλη.
Η εκδήλωση θα γίνει το Σάββατο 26 Μαρτίου 2022 από τις 12 το μεσημέρι στην κεντρική πλατεία της Μεγάλης Παναγίας (Κελέση).
“Στις 26 Μαρτίου ανταμώνουμε στη Μεγάλη Παναγία για να γιορτάσουμε την Άνοιξη και να τιμήσουμε τη γη μας, το κρασί, τους αμπελουργούς, τα οινοτόπια μας. Να είστε εκεί!”, αναφέρει ο δήμος Αριστοτέλη στο κάλεσμά του.
