“Γυναίκα Εγώ” – εκδηλώσεις στον δήμο Νέας Προποντίδας

Εκδήλωση με τίτλο: “Γυναίκα Εγώ” θα παρουσιαστεί από τις γυναίκες-αιρετές του Δήμου Νέας Προποντίδας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που γιορτάζεται στις 8 Μαρτίου.

Την εκδήλωση διοργανώνει ο Δήμος μας, ο Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς και η Κοινωφελής Επιχείρηση.

Θα πραγματοποιηθεί:
• στα Ν. Μουδανιά, το Σάββατο 12 Μαρτίου 2022 (Δημοτικό Θέατρο)
• στη Ν. Καλλικράτεια, την Κυριακή 13 Μαρτίου 2022 (Πνευματικό Κέντρο) και
• στη Ν. Τρίγλια, το Σάββατο 19 Μαρτίου 2022 (Δημοτικό Θέατρο)

Ώρα έναρξης όλων των εκδηλώσεων: 19.00

• Για τους ρόλους της γυναίκας θα μιλήσουν οι αιρετές:

Γιοβανοπούλου Αναστασία, Αντιδήμαρχος
Εμμανουηλίδου Αθανασία, Αντιδήμαρχος
Μηκέ Χριστίνα, Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης
Ραμανδάνη Δέσποινα, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

και γυναίκες- αιρετές κατά τόπους.

• Το μουσικό μέρος της εκδήλωσης έχουν αναλάβει οι BLACK & WHITE (Ζιζή Νασκιντασβίλι και Έφη Ψωμαδέλλη).
• Επίσης, η ηθοποιός, Λιναρδή Κατερίνα, θα παρουσιάσει ένα μονόπρακτο.

Exit mobile version