Το χαλκιδικιώτικο μπάσκετ πενθεί για τον χαμό του Γιώργου Ραχμανίδη.
Ο Γιώργος Ραχμανίδης ήταν επί σειρά ετών πρόεδρος του ΑΟΝ Τρίγλιας, διετέλεσε επί σειρά ετών μέλος της Διοίκησης της ΕΚΑΣΧ και της ΕΠΣΧ.
Ο κ. Ραχμανίδης δημιούργησε και ανέπτυξε την ομάδα μπάσκετ γυναικών της Τρίγλιας και την είχε οδηγήσει μέχρι την Α1 Εθνικής κατηγορίας στην οποία και παρέμεινε για 2 χρόνια.
Ο Γιώργος Ραχμανίδης ήταν ένας άνθρωπος που βρισκόταν πάντα στο χώρο του μπάσκετ της Χαλκιδικής, ένας άνθρωπος που έτρεχε για τα παιδιά, για τον υγιή αθλητισμό, για τη διαφύλαξη της τοπικής ιστορίας, καθώς υπήρξε και πρόεδρος του Συλλόγου “Κιζδερβενιώτες – Απόγονοι Ν. Τρίγλιας”.
Καλό ταξίδι κ. Ραχμανίδη. Καλό ταξίδι Γιώργο.








