Η κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας πραγματοποιήθηκε στo Δημαρχείο Νέας Προποντίδας με ευχές από τη Δημοτική αρχή για καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους, χωρίς πανδημία και περισσότερη ελευθερία.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Προηγήθηκε η κοπή βασιλόπιτας στο αμαξοστάσιο Ν. Μουδανιών για τους εργαζομένους στην καθαριότητα.
























