Οι επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ σε συνδέσμους-λέσχες οπαδών συνεχίζονται με 11 ακόμα στη Θεσσαλονίκη να τίθενται εκτός λειτουργίας αφού δεν είχαν την απαιτούμενη άδεια.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σφραγίστηκαν χθες 11 γραφεία – εντευκτήρια Λεσχών φιλάθλων αθλητικών σωματείων της Θεσσαλονίκης που λειτουργούσαν χωρίς προβλεπόμενη – απαιτούμενη άδεια αρμόδιας Αρχής, ενημερώνει με σημερινή της ανακοίνωση η αστυνομία.
Η προαναφερόμενη ενέργεια, όπως τονίζεται, έγινε έπειτα από αποφάσεις των Αστυνομικών Τμημάτων Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Νεάπολης – Συκεών, Λαγκαδά, Δέλτα, Παύλου Μελά, Ωραιοκάστρου και Πυλαίας – Χορτιάτη, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Πηγή: newsit.gr








