Στο κόμβο της Νίκαιας στη Λάρισα κατέφθασαν τα τρακτέρ αγροτών από όλη τη Θεσσαλία, με στόχο να πραγματοποιηθεί αγροτικό μπλόκο στην εθνική οδό, ως μέσο διεκδίκησης των αιτημάτων τους.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις, που έχουν αποκλείσει την είσοδο των αγροτών στην εθνική οδό.
Ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας, Ρίζος Μαρούδας, σε δήλωσή του κάλεσε την κυβέρνηση να «αναλάβει τις ευθύνες της» και ζήτησε να απομακρυνθούν οι αστυνομικές δυνάμεις, ώστε να μπορέσουν οι αγρότες που συσπειρώνονται στην Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων, να προχωρήσουν στην προγραμματισμένη κινητοποίηση.
Πηγή: news247.gr








