Αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο όχημα σε Αττική Οδό

Αποζημίωση 2.000 ευρώ θα δοθεί σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο της Αττικής Οδού.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με την παραχωρησιούχο εταιρεία και ζήτησε την καταβολή του ποσού, με την εταιρεία να το αποδέχεται.

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στο ποσό των 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο πολίτη.

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version