Αποζημίωση 2.000 ευρώ θα δοθεί σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο της Αττικής Οδού.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με την παραχωρησιούχο εταιρεία και ζήτησε την καταβολή του ποσού, με την εταιρεία να το αποδέχεται.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στο ποσό των 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο πολίτη.
Πηγή: thessnews.gr








