Ανεμβολίαστος ιερέας κατέληξε από κορωνοϊό στo Λουτράκι. Ο 49χρονος ιερέας που έδινε μάχη στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Κορίνθου, φοβόταν να εμβολιαστεί.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ηταν παντρεμένος και είχε τρία παιδιά. Νόσησε από κορωνοϊό στα μέσα Δεκεμβρίου, περνούσε ήπια τη νόσο στο σπίτι του, μέχρι που μια επιπλοκή τον ανάγκασε να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο της Κορίνθου.
Στη συνέχεια, κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή του και για πέντε περίπου ημέρες, έδινε τη δική του μάχη.
Την παραμονή Πρωτοχρονιάς άφησε την τελευταία του πνοή, βυθίζοντας στο πένθος συγγενείς και φίλους.
Πηγή: loutrakiblog.gr








