Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός με μάσκα στο πηγούνι κόβει πρόστιμο σε πολίτη που δεν φοράει μάσκα

Ένα σουρεαλιστικό σκηνικό κατέγραψε η κάμερα της ΕΡΤ στη Θεσσαλονίκη, με αστυνομικό που είχε κατεβασμένη τη μάσκα στο πηγούνι και έκοψε πρόστιμο σε πολίτη που δεν φορούσε μάσκα.

«Με όλο τον σεβασμό, τηρώ το νόμο, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο» είπε ο αστυνομικός στον νεαρό, ο οποίος του απάντησε ότι είναι εμβολιασμένος και πως πήγαινε στη δουλειά του με το πατίνι.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα:

Πηγή: parallaximag.gr

Exit mobile version